Telewizyjna rozrywka na wiosnę

Wiosna to nie tylko ciepło, piękna pogoda, Wielkanoc, kwitnące drzewa i kwiaty, ale również …nowości w telewizji. Sprawdziłam nowe programy i przyznaję się bez bicia, że telewizji nie oglądałam, dopóki nie zaraziłam się tymi nowinkami :-)

  1. Agent- gwiazdy
    Do Afryki została wysłana śmietanka polskiego show-biznesu. Słowo „śmietanka” zostało użyte przeze mnie trochę prześmiewczo. Nie wiem czy entą żonę Michała Wiśniewskiego lub żonę Hollywood – Polkę, która wyprowadziła się do Stanów- można nazwać gwiazdą i zaliczyć do śmietanki towarzyskiej show biznesu? Przynajmniej taki był zamysł twórców programu. Czy twórcom się udało, czy nie, oceńcie sami :-) W Afryce grupa gwiazd musi przechodzić różne, ciężkie konkurencje. Często muszą zmierzać się ze swoimi lękami. Sytuację utrudnia fakt, że w ich grupie jest agent, którego muszą wytypować. Zaczyna się poważna gra. Grupa przestaje sobie wierzyć i węszy Agenta. Agentem może być każdy. Na sam koniec odcinka, uczestnicy przechodzą test w którym muszą typować agenta. Ta osoba, która od wytypowania agenta będzie jak najdalej – odpada. Jedyny minus to prowadząca Kinga Rusin -nie pasuje do niej ta rola.
  2. Kocham Cię, Polsko!
    Bardzo się cieszę, że ten program powrócił :-) Uwielbiam oglądać starcia dwóch drużyn. Na duży plus oceniam również zmianę prowadzącego program – Barbara Kurdej Szatan nadaje się do tego idealnie, lepiej od poprzedniego Pana :-) Ciekawe rundy, konkurencje, a przede wszystkim… goście ;-)
  3. MasterChef Kids
    Uwielbiam oglądać ten program i mam swojego pupila. Jednak zawsze nachodzi mnie refleksja, że mali uczestnicy tego programu muszą być z bogatych rodzin. Czy ktoś z Was w wieku 7 lat umiał przyrządzać krewetki? Dzieciaki używają produkty, których połowa dorosłych nie zna, a swoje kulinarne arcydzieła tworzą w taki sposób, że niejeden łódzki kucharz by się zawstydził. Albo są z bogatych rodzin, albo wszystko jest reżyserowane do tego stopnia, że wcześniej są uczeni co i jak gotować :-) Przecież w „Małych Gigantach” rodzice dowiadują się, że ich dziecko odpadnie zanim ono zdąży wystąpić na scenie! Reżyseria na maksa, więc czemu w MasterChefie dla dzieci mieliby sobie odpuścić? Nie było by show.

Innych programów nie oglądam. Nie rajcuje mnie „Szpital”, „Kto poślubi mojego syna?” czy „Żony Hollywood”. „You can dance” to już odgrzewane kotlety, a „Mam talent” zaczęło nudzić, a nie zachwycać.

Oglądacie coś w telewizji? :-)

5 thoughts on “Telewizyjna rozrywka na wiosnę

Skomentuj

