Kobieta kobiecie kobietą

Istnieje przeświadczenie, że mężczyźni są z Marsa, kobiety z Wenus. Patrząc na różnice jakie nas dzielą to rzeczywiście można odnieść wrażenie, że jesteśmy z dwóch różnych światów. Jednak ta teza, głosi również, że kobiety na Wenus żyją ze sobą w zgodzie.
Wenus na pewno nie jest na naszej planecie Ziemi, bo tutaj współpraca kobiet czy solidarność jajników to mit na miarę Smoka Wawelskiego.

Zastanawiam skąd się to wzięło, że kobiety – zwłaszcza te w wieku pomaturalnym, na studiach- są dla siebie okropne. Do dzisiaj pamiętam, że na studiach najbardziej nie mogłam dogadać się właśnie z młodymi kobietami, były wredne, fałszywe i wiecznie szukały sposobu jak podłożyć innej nogę. Przyjaźniłam się tylko z jedną osobą i dzięki Bogu, że odnalazłyśmy się wśród tych wrednych istot. Przyjaźń trwa do dzisiaj, ale to temat na inną notkę.

pretty-woman-635245_1920

A dla facetów? Dla facetów każda miła. O co chodzi? Nawet te zajęte, które nie powinny myśleć w kategoriach „ten samiec może powiększać ze mną gatunek”.
Na notkę wzięło mnie, ponieważ wpadłam przypadkiem na Bezlitosne Kobiety na Facebooku, a tam pod jednym, idiotycznym obrazkiem rozpętała się burza.
Poszło o makijaż. Te co zdjęcia profilowe mają wyretuszowane do granic możliwości z idealną fryzurą, brwią i dzióbkiem wyśmiewały się z szarych myszek, które się nie malują. O co kur..czę chodzi? Jak chcę to się maluję, jak nie to nie. Nic do tego żadnej nieznajomej z Facebooka. Te, które za makijażem nie przepadają, obrażały te, które mogły pochwalić się idealnymi zdjęciami profilowymi.
„Szare myszki” vs. „Plastiki” – dziewczyny same się tak nazwały, to nie ja wymyśliłam te nazwy.
Kto wygrał? Hmm, myślę, że ja.
Wrzucanie sobie i ocenianie się po jednym zdjęciu jest dla mnie idiotyczne, jeśli to robię to zazwyczaj wobec osób, które robią to innym, słabszym od siebie ;-) Nie wczuwam się. Jeśli ktoś wyzwie mnie od Paszteta, to po pierwsze wiem, że podczas zażartej dyskusji nie powie o mnie nic miłego, choćbym była MISS WSZECHŚWIATA, a po drugie, skoro używa argumentów wizerunkowych to wiem, że nic mądrego nie ma do powiedzenia i albo kończę konwersacje, albo oznajmiam mu o tym i kończę.
Wygrałam ja, bo nie dałam się wciągnąć w głupie rozważania umalowanych i nieumalowanych panienek, które twierdzą, że robią to dla siebie, a trzy komentarze niżej używają argumentu, że na nie przynajmniej spoglądają faceci, bo są zadbane i się malują. o.O

Oczy szczypią, mózg płonie, a ja wciąż zastanawiam się co z moimi jajnikami się stało, że pragną tylko kultury na forach? Żadnej zemsty, żadnego dogryzania na temat wyglądu. Po prostu – kultury.

 

Generalnie jest to temat na dłuższą notkę…

 

15 thoughts on “Kobieta kobiecie kobietą

  1. Też się zastanawiam co się stało z Twoimi jajnikami. Albo znałaś w realnym życiu wyłącznie kulturalnych ludzi albo faktycznie jesteś idealistką. Jak widzę poziom dyskusji na portalach książkowych (czyli „my kulturalni oczytani”) czy macierzyńskich (gdzie, zdawać by się mogło bardziej doświadczone matki powinny dzielić się doświadczeniem z debiutatnkami, które u własnych matek nie mogą znaleźć pomocy) to na te poświęcone urodzie wolę nie wchodzić…

    Polubione przez 1 osoba

  2. Sama zabieram się do napisania postu o tym jak inne mamy zjadają żywcem drugie… zero wsparcia i litości – jazda po całości… szczególnie na portalach społecznościowych, każda wie lepiej od drugiej. Nigdy nie spotkałam się z zawiścią w świecie realnym, ale to podobno tylko kwestia czasu.

    Polubione przez 1 osoba

    • Zawiść w życiu realnym istnieje, ale tylko w głowach kobiet. Nie mają odwagi jej uzewnętrznić, a w Internecie? Hulaj dusza, piekła nie ma!! Co do matek psychopatek to już kiedyś o nich pisałam. Notka pt „Z nimi nie zadzieraj…” ;-)

      Lubię to

  3. Można pisać i pisać :) I zawsze zastanawiają mnie takie jazdy między kobietami. Przcież to nie wygląda fajnie, wręcz obnaża je do naga, pokazuje jakie jest ich prawdziwe oblicze. A one swoje. Ale wniosek z tego prosty, kto głupi kłoci się do upadłego :) kto mądry odpuszcza :)

    Polubione przez 1 osoba

    • Przyznam szczerze, że jak widzę tego typu wypowiedzi to nie mogę sobie darować i sama muszę zwrócić uwagę takiej kobiecie – mniej lub bardziej uszczypliwie, ale w żadne dłuższe dyskusje nie wchodzę :-)

      Lubię to

Skomentuj

