Chmura – mistrz SEO

Kochani, mam prośbę!

Zainteresowałam się tematem pozycjonowaniem stron, promocji marki i e-marketingiem szeroko pojętym. Wiem o tym, tyle co nic, ale bardzo chciałabym poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie. Zaczęłam czytać wiele „samouczków” na ten temat, zapisałam się do dwóch newsletterów odnośnie promocji marki, pozycjonowania i wszystkich pochodnych tematów, jednak to wciąż mało! Jeśli znacie jakieś dobre kursy płatne i bezpłatne – podeślijcie mi! Interesuje mnie wszystko i najlepiej od podstaw, w bardzo przystępnym języku :-) Kursy, szkolenia, zjazdy i wykłady, artykuły, książki i wszystko co jest związane z e-marketingiem od kuchni i tym cholernym pozycjonowaniem.

work-933061_1920

Złapałam bakcyla. Chcę poszerzać swoją wiedzę, póki co podstawy, aby potem z bagażem doświadczeń wznieść się na szczyty. Pomożecie? ;-)

7 thoughts on “Chmura – mistrz SEO

  1. A ja Ci podpowiem (jeśli nie znasz) fajny adres. Ewelina Muc. Ewelina ma dwa świetne kursy – „WordPress dla zielonych” (zrobiłam go i swoja stronę postawiłam sama dzięki niej :-))) Niedawno wyszedł nowy kurs – „Poznaj zachowania klienta na stronie” (właśnie się do niego zabieram) – jak analizować dane ze strony (google analytics, mailchimp i facebook). Tutaj masz link https://wiedza.ewelinamuc.com/ – znajdziesz tam opisy obu kursów. Poza tym Ewelina założyła również stronę Girls Who WordPress – jest tam pełno darmowych tutoriali, miedzy innymi o SEO. Dla mnie Ewelina to guru. Bardzo dużo się od niej nauczyłam, wiec polecam gorąco.

    Lubię to

    • Dziękuję!! Bardzo cenny komentarz! :) Dopiero teraz odpisuje, bo przez ostatni miesiąc nie bywałam tu zbyt często przez natłok swoich problemów. Jeszcze raz dziękuję, zaraz zabieram się do czytania :)

      Lubię to

  2. Ja sama też jeszcze raczkuję w tym temacie. Nie mam wiecznie czasu. Wydaje mi się, że chodzi jednak o to, żeby ustalić swoje hasła kluczowe, które będą najbardziej odpowiadały tematyce Twojego bloga i artykułu. POtem te słowa kluczowe muszą kilka razy znaleźć się w tekście głównym. Przynajmniej raz hasło to powinno być pogrubione, kursywą. Śródtytuły z hasłem też mają znaczenie. Opisanie zdjęcia w podtytule oraz MEta,też itd.
    Jest kilka wtyczek na wordpressa. The Squirrly to jedna z nich. Ale lepiej jest chyba używać google adwords w poszukiwania właściwych słów kluczowych, które statystycznie mają większe zainteresowanie. Youtube też jest skarbnicą wiedzy. Daj znać jak odkryjesz złoty środek :) To i ja z chęcią się czegoś nauczę. Pozdrawiam po długiej przerwie… a tak na boku… babami się nie przejmuj ;)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

