Upominek uniwersalny – wiem co to takiego :)

gift-932764_1920

Lubię, gdy czas jaki poświęcam na szukanie inspiracji, pomysłów czy nawet nowych blogów jest wynagrodzony w jeden sposób – zadowolenie ze znalezienia tego czego szukałam.

Grudniowy czas kojarzy się z Bożym Narodzeniem. Ważne, aby ten czas spędzić w rodzinnym gronie, bo to rodzina jest najważniejszym fundamentem budującym poczucie bezpieczeństwa i wewnętrznego spokoju, ale można ten czas przyozdobić uśmiechem najbliższych dając im nie tylko naszą obecność, ale również prezenty, które są miłym gestem wobec każdego.
Dlatego, też zaczynają się polowania na rabaty, szukanie pomysłów i walka o ostatnią parę skarpet dla wnuka. Ja wnuka nie mam, ale pewnie też mnie to czeka. Znam swoich bliskich i wiem co lubią, jednak niektórzy z nich mogą być ogromnym problemem. Co kupić osobie, która ma wszystko? :-)
Prezenty od serca to coś co cenię najbardziej, chociaż te komercyjne też są ok. Komercyjny prezent też można dać od serca i na pewno będę tak robić, gdy moja szafa nie będzie mogła się zamykać od ogromu kasy jaki w niej będzie. Jakie prezenty lubię najbardziej?
Te, które robione są ręcznie, niekoniecznie przeze mnie- jak dobrze wiecie, duch artyzmu zakochał się w mojej mamie, mnie olał- oraz te, które są uniwersalne.

Prezent uniwersalny

To coś co wykluczy naszą wpadkę podczas obdarowywania bliskich czy znajomych z pracy. Prezent uniwersalny pozwoli nam uniknąć takich krępujących sytuacji jak dziwna mina babci, która otwiera prezent z kremem przeciwzmarszczkowym bądź krzywe spojrzenie ciotki, której kupiliśmy za dużą bieliznę, zła mina 3 letniej księżniczki, która zamiast lalek woli auta lub zawiedziona mina wujka, który dwudziesty rok z kolei dostał skarpety i krawat. Wiadomo, ważna jest pamięć i sam gest, ale czemu pozbywać tego gestu czegoś wyjątkowego? Czegoś co wzbudzi uśmiech na twarzy bliskich? :-)
Czy znalazłam taki prezent?
Tak. Prezent, który można dać od serca, jest ręcznie wykonany i uniwersalny – wszystko zawarte w jednym. Zanim jednak zdradzę Wam co to takiego, chciałabym zaznaczyć, że nigdy z tego typu prezentów nie korzystałam. Zawsze uważałam, że ten typ prezentu jest nudny i słabo wykonany, aż do niedawna. :-)
Kosze upominkowe! Znalazłam stronę, gdzie są wykonane w przepiękny sposób, widać w nich staranność oraz są odpowiednio dobrane kolorystycznie. Osobiście, przywiązuję ogromną uwagę do kolorów. Uważam, że w przypadku prezentów, kolor to jeden z najważniejszych aspektów.  Mało tego, w koszach, które odkryłam nie znajdziemy Kadarki za 10 zł, która uparcie gości w koszach innych producentów. Nie znajdziemy niczego, czego nie wypada dawać. Kosze można zastąpić pudełkami, które są na prawdę pięknie wykonane. Skąd to wiem? Bo potrzebowałam kilka prezentów, niestety przed świętami. Przed świętami należy pamiętać o znajomych z pracy, przyjaciółkach i teściach. Jak ktoś chce złapać plusa i być spokojny o swój stołek to nie powinien też zapomnieć o… szefie.

IMG_9147

GOLD GIFT prezentuje się przepięknie. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam złoty kolor! :) Nie wspominając o pysznościach, które są w środku. Źródło: http://www.primagift.pl

Teraz zamówiłam kolejny kosz dla mojej księżniczki, która lalek nie lubi. (na tej stronie są również kosze dla dzieci!) Słodycze to coś na co może pozwolić sobie „od święta”, dlatego jestem pewna, że ucieszy się niesamowicie z prezentu na Mikołajki. Kto z nas, jako dziecko nie kochał słodyczy? :-) Ja osobiście kochałam :) Na stronie producenta znalazłam również kosz, który spełniłby moje oczekiwania. W pierwsze urodziny bloga, pamiętajcie, że ARONIOWY GIFT i HERBACIANY GIFT ucieszą mnie najbardziej. Abyście szukać nie musieli, podlinkowałam Wam stronę ;-)
Nie dziękujcie, hyhy.

A Wy, lubicie dobrze zrobione kosze podarunkowe? :-)

15 thoughts on “Upominek uniwersalny – wiem co to takiego :)

  1. Pięknie się prezentuje ten kosz, na pewno będzie ozdoba stołu świątecznego.
    Rewelacja !!!! :) Muszę podpowiedzieć dzieciom, gdzie mają szukać prezentu dla mnie.

    Polubienie

  2. Hmm… ostatnim spożywczym prezentem jaki mnie zachwycił był cały, wielki, oryginalny sękacz prosto z Suwałk, czyli miejsca, w którym jest tradycyjnie wypiekany. Sama zaś nigdy nie dałam, nie otrzymałam, nie chciałam dać i nie chciałam otrzymać tego typu podarunku. Zwłaszcza ze słodyczami… Chociaż może gdyby to były słodycze marki Survital to bym nie kręciła nosem ;-)
    Za najbardziej uniwersalny prezent uważam pieniądze. Bo nawet bony podarunkowe uniwersalne nie są: ja bym się nie obraziła za bon do MM lub EMPiK-u, ktoś pewnie wolałby do Douglasa lub Sephory…

    Polubione przez 1 osoba

  3. Kupowanie prezentów, sprawianie komuś radości, a w szczególności zaskakiwanie swoim pomysłem sprawia mi ogromną przyjemność. Tyle, że nie znoszę robić tego w okresie przedświątecznym. Prezenty staram się robić wcześniej, ale oczywiście zawsze zostaje ktoś do obdarowania, natomiast najlepsze prezenty to takie kupione przy okazji, uniwersalne albo klasyczne we własnoręcznym wykonaniu.

    Polubione przez 1 osoba

    • Zgadzam się. Jednak uważam, że prezenty oficjalne/służbowe świetnie sprawdzają się w formie kosza z upominkami :) Nigdy nie brałam ich pod uwagę, ale wnętrze akurat tych mnie przekonało :) Dlatego też się podzieliłam moim odkryciem. Z prezentami czasami może być problem…

      Polubienie

  4. Ja kocham robić prezenty, ale czasem mnie przerastają. Nie zawsze wiem co komu kupić. Rodzina, bliscy znajomi- wiadomo, ale zdarzają się takie przypadki gdy chcemy sprawić radość komuś mniej nam znanemu. Myślę, że wtedy taki kosz to super rozwiązanie.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

