Być kobietą, być kobietą …

Wyjście na imprezę, kolację z ukochanym lub na piwo z przyjaciółmi to dla kobiet masa przygotowań. Zawsze chcemy czuć się ładnie i kobieco, dlatego to mężczyźni czekają na nas, nie odwrotnie.
Depilacja, prysznic, balsam, wcieranie olejków w ciało i we włosy, układanie włosów i juz prawie jesteśmy gotowe na imprezę.. Co jeszcze nam zostaje? Skropienie się perfumami i makijaż.

Anna Mucha Źródło: Internet

Zaglądamy do kosmetyczki i czujemy zakłopotanie jeśli zabraknie tam naszego ulubionego kosmetyku, bez którego nie wyobrażamy sobie wyjścia. Dla jednych kobiet problemem może być brak mascary do rzęs, dla drugich problem deficytu waży tyle co puder, jeszcze inne załamane będą gdy odnotują brak kredki do oczu, a dla mnie problem pojawia się wraz ze zniknięciem wszystkiego co dotyczy się ust. Nie wyobrażam sobie zbioru moich kosmetyków bez pomadki, wazeliny, szminki czy błyszczyka. Co prawda, za tym ostatnim najmniej bym płakała. Błyszczyki znajdują się w moim „beauty bag” tylko dlatego, że dostaje je w prezencie.

Zawsze skupiam dużą uwagę na ustach. Zupełnie nie wiem dlaczego, kiedyś już wspominałam o tym na blogu… może dlatego deficyt kosmetyków do ust wydaje mi się najgorszy? Oczu malować nie muszę, mam ciemną oprawę, więc nawet tusz do rzęs w niektórych przypadkach jest zbędny. Cerę zawsze miałam ładną, bez wyprysków, nie świecącą i gładką, więc puder był zupełnie niepotrzebny. To właśnie usta wydawały mi się nie wystarczająco dobre. Tak, zdecydowanie usta spośród elementów twarzy, które podkreślamy makijażem – wymiękają (z policzkami „pyzami” się pogodziłam, mogłabym ważyć nawet i 20 kg, a policzki pyzy by zostały. Znacie jakieś ćwiczenia na policzki? Hahaha). Ciężko o to, żeby podobały mi się na tle gładkiej cery i ciemnej oprawy oczu. Dlatego zawsze w mojej kosmetyczce znajdziemy wszystko co może mnie uszczęśliwić. Dokładniej mnie i moje usta. W każdej torebce mam luzem latający balsam do ust lub wazelinę.

image

Anna Mucha dla ” Wysokich Obcasów” Uwielbiam kobiety pełne życia :-)

Jednak czasy się zmieniają, ja też się zmieniam (i starzeję) i… ostatnio zaczęłam mieć problemy z cerą. Jakiś czas temu zagościł na mej twarzy – pryszcz. Wielki jak Empire State Building. Kiedy zniknął, pojawił się inny. Ten wielkością dorównuje (tak, tak jest ze mną cały czas) wieży Eiffla. Cera ogólnie zrobiła się jakaś brzydsza. Policzki nie są już w jednolitym kolorze i pojawiają się pryszcze. Zupełnie nie wiem jak to ogarnąć. Dlatego też, wraz ze zmieniającymi się czasami i ze zmianami na twarzy, zmieniło się moje być albo nie być. Teraz nie wyobrażam sobie życia bez podkładu i pudru…

A Wy kobietki, co kochacie w swej kWyzwanie blogowe - Tydzień z Save the Magic Moments baner 300 pikseliosmetyczce najbardziej? 💜


Wpis realizowany w ramach akcji „Tydzień z Save the Magic Moments”. Więcej szczegółów znajdziesz >> tu <<, serdecznie zapraszam. 

20 thoughts on “Być kobietą, być kobietą …

  1. Ja jestem mało kobieca. Kosmetyk, który muszę mieć, to coś, co natłuści usta, bo mam tak suche, że aż bolą. Więc są to pomadki ochronne – koloryzujące bądź nie albo błyszczyki. Normana szminka tylko podkreślałaby suchość moich ust. Poza tym to make up wystarcza mi na rok, mascara i puder – nawet na dłużej. Fakt, może gdybym miała pracę to inaczej by to wyglądało, ale po co się malować przed wyjściem ze śmieciami czy na targowisko?

    Lubię to

  2. Można rzec starość nie radość ;). Ja tez w swojej torebce muszę mieć balsam albo szminkę do ust. Zawsze mam coś pod ręką, także ostatecznie wszędzie gdzie nie spojrzę leży jakaś szminka ochronna. To jest mój must have.

    Polubione przez 1 osoba

    • Ja staram się oduczyć moje usta od tego rozpieszczania :) Kiedyś, w podróży nie smarowałam ust, bo zapomniałam o balsamie i czekałam aż dojadę na miejsce i kupię pomadkę. Zanim dojechałam, po całym dniu podróży bez nawilżonych ust miałam skorupę, dosłownie skorupę z ranami. Dlatego ograniczyłam ten związek do minimum i staram się używać tylko wtedy kiedy jest to konieczne :)

      Lubię to

  3. Też rzadko wychodzę bez podkładu i pudru, albo chociaż korektora, bo cerę mam niezbyt fajną, ale jak bardzo mi się nie chcę, to olewam makijaż i straszę na ulicach nie tylko w Halloween ;) Szminek i błyszczyków też mam całą kolekcję (chociaż tych drugich nie używam w ogóle), staram się zawsze mieć jakąś przy sobie, żeby nie było, że tylko stoją na komodzie i się kurzą ;)

    Polubione przez 1 osoba

  4. A szkoda, że sama nie zaszalałaś na takiej sesji, jak Anna Mucha! :D Podobają mi się zdjęcia :D Co do policzków – jest pewna aktorka – Michelle Williams, która ma twarz pyzy i w ogóle się z tym nie chowa! Miałam okazję widzieć ją na festiwalu filmowym i wyglądała olśniewająco! A przecież mogłaby coś z tym zrobić! Głowa do góry!

    Polubione przez 1 osoba

    • Poliki Michelle wymiękają przy moich. A sesji typu Anna Mucha zrobić nie mogę, gdyż nie chcę być zdemaskowana przez znajomych :) Jeszcze nie jestem tak pewnym siebie blogerem. :) Też mi się ta sesja podoba, ale ta którą szykuję na piątkowy wpis podoba mi się jeszcze bardziej :) :D

      Lubię to

  5. Już chciałam napisać, że zazdroszczę cery :( ehhh współczuję – sama mam mega gajzery i walczę z nimi na wszelkie sposoby – peeling enzymatyczny, maseczka, żel do mycia twarzy, tonik, właśnie zakupiłam krem do cery z problemami :( Ehhhh
    Co do pomadek też miałam kiedyś kręćka – miałam ich zawsze kilka, w torebce, w kieszeni od kurtki – w jednej i drugiej :P

    Polubione przez 1 osoba

  6. Ogólnie nie maluję się na codzień, ale jeśli chodzi o coś, bez czego nie wychodzę z domu, to pomadka nawilżająca z lekkim kolorkiem, albo perłowym połyskiem. Jak tego nie mam w plecaku/torebce/kieszeni, to czuję się naga! A na „wielkie wyjścia” nie wyobrażam wyjść bez tuszu na rzęsach. Mam długie i gęste, ale tak jasne, że wyglądam, jakbym miała łyse powieki :o
    Ale cóż, nie można mieć wszystkiego :)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

