Kopnął mnie zaszczyt drugi raz – Liebster Blog Award :)

To już drugi raz kiedy doświadczam tego przyjemnego wyróżnienia, a cieszę się tak samo mocno jak za pierwszym razem. O Liebster Blog Award pisałam jak byłam nominowana za pierwszym razem przez Papugę z USA (link), więc jeśli pragniecie dowiedzieć się czegoś więcej na temat nominacji albo sprawdzić kogo wtedy poleciłam to zapraszam TU.

Nominowana zostałam przez Dee, którą czytam już od dłuższego czasu i którą polecam Wam z całego serca. Link do jej bloga będzie umieszczony kilka razy w notce, także jeśli nie klikniecie TU I TERAZ to będziecie mieć jeszcze kilka okazji ;-)

Pytania od Dee:

  1. Czy masz swoje miejsce na ziemi?
    Oczywiście! Jest to moja ukochana działka nad jeziorem. Dzikie klimaty, tylko ja i leniuchowanie. Kojarzy mi się ona z relaksem na 100%, telefon głęboko schowany w przyczepie campingowej, koc na trawie i jezioro „za rogiem”.

  2. Gdybyś mógł/mogła cofnąć się w czasie, to czy coś byś zmienił/zmieniła?
    Dwie rzeczy, ale wolę zachować je dla siebie.

  3. Jaki jest twój lubiony sposób spędzania czasu?
    A co największy leniuch świata mógłby lubić? Oczywiście, że leniuchowanie i poza tym to: spanie, spędzanie czasu z przyjaciółmi, wyjazdy, podróże, czytanie książek, oglądanie filmów, gotowanie i wiele, wiele innych.

  4. Średniowiecze czy dwudziesty wiek, gdzie czułbyś/ czułabyś się lepiej?
    Dwudziesty wiek. Wolałabym zatonąć na Titanicu niż brać udział w krucjacie.. ;) A tak zupełnie poważnie to i tak wybrałabym dwudziesty wiek, jest bliższy moim przyzwyczajeniom ;-)

  5. Co odnajdujesz podczas obcowania z naturą?
    Czas na odpoczynek.

  6. Góry czy morze? Co wolisz?
    Oczywiście, że góry! W górach jest więcej możliwości. W dodatku w góry możemy pojechać każdą porą roku. Chociaż morze w ciepłych krajach też jest cudowną perspektywą, ale to na wakacje typu „leżenie plackiem”, a nie na „czynne odpoczywanie”.

  7. Czy jesteś przesądny/przesądna? Jeśli tak, to, w jakie przesądy najbardziej wierzysz?
    Niby nie jestem, ale pod drabiną nie przechodzę, jak czarny kot przebiegnie mi drogę to lekko się stresuję i jak wrócę do domu, bo czegoś zapomniałam to zawsze usiądę lub pokręcę się w kółko.

  8. Czy jest coś, co należałoby zmienić na świecie, tak, od zaraz?
    Oczywiście i znalazłoby się tego mnóstwo. Przede wszystkim, należałoby zmienić podejście ludzi do bogacenia się. Często przez niesamowitą chęć bycia bogatym ludzie zdobywają się na okropne czyny.

  9. Ulubiona potrawa? Jesteś łakomczuchem?
    Jestem łakomczuchem, dlatego nie mam jednej ulubionej potrawy tylko …kilka. Przede wszystkim uwielbiam kuchnię włoską, ale tostami z opiekacza też nie pogardzę i wcisnę ich znacznie więcej niż mój żołądek potrzebuje do zaspokojenia głodu. O, i lubię pierogi taty. :)

  10. Masz zwierzątko?
    Oczywiście! Kocham ją nad życie, niby jest psem, ale dla mnie jest jak moje dziecko – córka dokładniej, bo to dziewczynka :)


Teraz kolej na moje nominacje! Przyznam, że mam z tym nie mały problem, ponieważ blogi, które często odwiedzam nominowałam przy okazji ostatniego Liebster Blog Award. Od tamtej pory doszło ich tylko kilka, ponieważ brakuje mi czasu na czytanie miliona blogów ;-) Oczywiście, podobny problem miałam ostatni raz, bo wtedy dopiero zaczynałam przygodę z blogiem i znalezienie magicznej 10 było ciężkie… Jednak, tak jak ostatnio, poświęciłam czas odkrywaniu nowych perełek w świecie blogosfery i mogę nominować to i owo. :) Wiecie, że to zadanie wykonuje sumiennie i jak kogoś polecam to oznacza, że bloga przeczytałam niemalże „od deski do deski” – i właśnie za to uwielbiam Liebster Blog Award! :) Wciąż można odkrywać niesamowite blogi i poznawać niesamowitych ludzi. Dee, dziękuję Ci raz jeszcze!

  1. Francuska Bombonierka – trafiłam tam niedawno i zostanę na dłużej :)

  2. Mikuła – czytam od samego początku :-)

  3. Foki z Fukuoki – przez nich zakochałam się w Japonii. POLECAM! >>Pisałam już o nich <<

  4. Simplicite – kopalnia wiedzy na każdy temat! Dom, ubrania, podróże – wszystko! :) Gorąco polecam

  5. Szpilki na betonie – lifestyle pełną parą!

  6. Owsianka i kawa – rewelacja dla łakomczuchów!

  7. Make happy day – blog, który kojarzy mi się ze zdrowiem, zdrowiem, zdrowiem i ..urodą!

  8. RYJBLOG – okiem introwertycznego marudy ;)

  9. Dailyway – blog, który dzisiaj wpadł w me internetowe sidła :)

  10. Książkojady – coś dla fanów książek!

PYTANIA DO WAS:

  1. Ulubiona pora roku, i dlaczego właśnie ta?
  2. Marzenie z okresu dzieciństwa?
  3. Dlaczego blogujesz?
  4. Jesteś chomikiem, czy raczej pozbywasz się niepotrzebnych rzeczy?
  5. Miejsce w którym nigdy nie zamieszkasz to?
  6. Jak film mi polecisz?
  7. Co drażni Cię w ludziach?
  8. Co Cię bardziej przeraża, Alzheimer czy Parkinson? Dlaczego?
  9. Lubisz gotować? Jeśli tak, to co najbardziej?
  10. Wolny dzień wolisz spędzić leniwie czy aktywnie?

Na koniec chciałabym dodać, że nominowałabym Papugę z USA, ale co za dużo to nie zdrowo.. Droga Papugo, wierz mi że od kolejnej nominacji przewraca się w głowie i wolę Ci tego oszczędzić. Ja dzisiaj spać nie będę, więc chociaż Ty się wyśpij. A Wy i tak wejdźcie i czytajcie co w amerykańskich trawach piszczy :)

A tu link dla niedowiarków, którym ciężko uwierzyć, że zostałam nominowana kolejny raz >> klik <<

4 thoughts on “Kopnął mnie zaszczyt drugi raz – Liebster Blog Award :)

Skomentuj

