Pan Potwór Artyzmu, czyli Halloween część II

Moi kochani,
Wróciłam! :) Co prawda, dalej brakuje mi kilku godzin w dobie, ale jestem już z Wami. Mam nadzieję, że chociaż troszkę tęskniliście. Niesamowitym uczuciem było to, że mimo mojej nieobecności przejęliście kontrolę i blog tętnił życiem. Dzięki! :)

Jeśli zdecydujemy się na trochę „zachodu” w naszym kraju (a przynajmniej domu) i podejmiemy tę ważną decyzję, staniemy przed lustrem i powiemy do siebie „tak, w tym roku robię Halloween party” to nie możemy zapomnieć o dekoracji naszego gniazdka. Generalnie, w dekoracjach chodzi o to, żeby były jak najbardziej straszne. Nie chodzi oczywiście o ich wykonanie (bo ono musi być perfekcyjne, a przynajmniej zadowalające), ale o klimat, który wprowadzą do naszej „JAMY ZŁA”.

Oświetlenie

Jest to bardzo ważna kwestia (z resztą jak każda w dekoracji mieszkania). Jeśli obok naszej „jamy zła” posiadamy „jamę dyni” to warto się do niej wybrać. Dynie to podstawa podczas Halloween!halloween

Gdy już zbierzemy swe plony z jamy dyni to musimy obudzić w sobie potwora artyzmu! Z tym Panem bardzo ciężko u mnie, ale moja mama oprócz wielu innych potworów, potwora artyzmu posiada. Także, impreza ocalona! Jednak jeśli Wasze mamy, mężowie, bracia, ojcowie, babcie bądź dziadki nie poznali jeszcze Pana Potwora Artysty to zapraszam do poradnika wycinania dyni i robienia z niej lampionu.

Może zdarzyć się również tak, że dynie wypadną nam z głowy. Dynia niby wielka, a łatwo o niej zapomnieć podczas wielkich przygotowań. Bądź w naszej jamie dyń, nie ma dyń. Albo wszystkie zaskórniaki wydaliśmy na pierdoły lub też wszystkie zapasy dyni przeznaczyliśmy na jedzenie na naszą straszną imprezę. Co wtedy począć? Przecież impreza po ciemku mogłaby się skończyć źle, zważając na okoliczności …stylowi_pl_diy-zrob-to-sam_halloweenowy-lampion-mumia-tworzymy-kreatywnik-o-k_9373485

W takich skrajnych przypadkach polecam lampiony mumie. W tym przypadku będziemy potrzebować słoika, bandażu/gazy i czegoś co będzie robiło za oczka mumii. Więcej wskazówek znalazłam dla Was tu.

Toaleta

Gdy już zadbaliśmy o to, aby na naszej imprezie nie było żadnych wypadków po ciemku, ważne aby pamiętać o naszych gościach podczas Monster-halloween-decorations-crafts-unleashed-3załatwiania ich potrzeb i spraw. Często może zdarzyć się tak, że po naszych kulinarnych przebojach nie będą mogli spokojnie się pobawić. Wzdęcia i te sprawy to najgorsze co może być na imprezie. Dlatego, aby bez (ich) krępacji im pomóc, warto zainwestować w toaletę. Taką, która jest straszna, aby jak najszybciej załatwili swoje sprawy i nie tworzyli zbędnych kolejek.

Zastawa

57adc041c31ddd4a483bc7667d92decb

Halloween nie musi być kiczowate. Może być stylowe :) Źródło: pin it

Zastawa i dekoracja stołu to bardzo ważny element ( jak każdy w tej notce). Można kupić kilka pierdół (tu), bądź wysłużyć się mamą i drzemiącym w niej Potworem Artyzmu. Ja jestem zwolenniczką tej drugiej opcji, ponieważ kupowanie pierdół nie zawsze daje wymarzony efekt i nie zapewnia wielkiej radości przy tworzeniu (nie mi, mamie). Halloweenowy stół może być na prawdę elegancki :)

Źródło: pin it

Źródło: pin it

Ozdoby ogólne

Czyli pierdoły. Mydlana ręka, wszechobecne dynie (niekoniecznie zrobione z dyni), pająki, mgła, pajęczyny, duszki zamiast parasolek w drinkach, nietoperze latające przy żyrandolu, miotły czarownic, które mają świetne zastosowanie po skończonej imprezie. ;)Screen-shot-2010-10-09-at-8.21.15-AM1

Przypominam również o dzieciach. Chodzi mi oczywiście o to, że maluchy zaczynają w naszym kraju chodzić z zapytaniem „cukierek albo psikus?”. Gdy wybierzemy cukierka, fajnie byłoby dać je w jakimś oryginalnym opakowaniu :) Dzieci doceniają takie gesty.

Przypominam również, że cykl Halloween powstał z myślą (oczywiście) o Was, ale i o mnie. Czekam na Wasze pomysły na moje przebranie! :)


Część pierwsza wpisu tu : Palce lizać, czyli Halloween część I

Skomentuj

