Liebster Blog Award, czyli kopnął mnie zaszczyt!:)

Moi drodzy, moi drodzy …

Kopnął mnie wczoraj zaszczyt! Nigdy nic nie wygrywałam, o wyróżnieniach też sobie nie przypominam, aż tu nagle nadszedł ten dzień.

Zostałam wyróżniona  Liebster Blog Award, czytajcie na obrazku obok o co w tym chodzi, a ja w tym czasie bardzo chciałabym podziękować Papudze, która mnie nominowała. Dzięki tej nominacji, zapewniłaś mi udany dzień. Dziękuję!


Pytania Papugi

1. Z czym, jako bloger, najbardziej się zmagasz? Najbardziej zmagam się z poprawnym stawianiem przecinków! Jest to dla mnie największe utrapienie.

2. Pierwsza rzecz, którą robisz po wstaniu z łóżka? Jeszcze na leżąco (zanim wstanę) sprawdzam telefon i wszystkie konta jakie posiadam w cyberprzestrzeni, a gdy już wstanę to powolnym krokiem, wędruję do kuchni w celu uzupełnienia płynów. Nieważne czy jest to kawa, herbata czy woda … Musi być mokre! :)

3. Ostatnia książka jaką czytałeś/czytałaś? Skończyłam czytać książkę Agaty Christie „Niespodziewany gość”, zaczęłam Wojciecha Cejrowskiego „Wyspa na prerii”, a w kolejce czeka już Waris Dirie „Przełamać tabu”.

4. Twój śmieszny nawyk to….? Nie mam pojęcia! Pewnie dlatego, że jest to nawyk i nie zwracam już na niego uwagi :)

5. Kindle czy książka? Co to jest Kindle? ;) Oczywiście, że książka! Zapach książki jest niezastąpiony, dotyk kartek również. Wtedy mogę zżyć się z książką, poczuć ją. Kindle wydaje mi się taki obcy i zimny.

6. Twój sąsiad… boi się mojego psa, który szczeka na wszystkich i wszystko, bo musi „się przywitać”.

7. Czego nigdy byś nie ubrała/ ubrał? Hmm, chyba ubrałabym wszystko. Problem pojawiłby się wtedy gdy musiałabym w tym wyjść na „światło dzienne”. Nigdy nie pokazałabym się nikomu w lateksie. Nieważne czy byłby to spodnie, bluzka, kombinezon czy inne cuda.

8. W Papudze lubię/ nie lubię … Lubię to, że nawet z pozoru nudny temat potrafi opisać tak, że nie można przestać czytać. Nie lubię tego, że tak rzadko dodaje nowe notki (na które zawsze czekam)!

9. Wpadam w furię gdy… Dużo tego. Ogółem jestem furiatką. ;) Wpadam w furię m.in. gdy muszę podjąć za kogoś decyzję.

10. Ulubiony magazyn… Gazet nie czytam, wszystko czego potrzebuję jest w internecie.

11. Pierwsza rzecz, która przychodzi Ci do głowy, gdy słyszysz USA: Milion rzeczy na raz. McDonald, grubi ludzie, długonogie blond piękności ze sztucznymi piersiami, Hollywood, Barack Obama.


Blogi, które polecam i nominuję

  1. Ciocia Ebi – kopalnia wiedzy o książkach i nie tylko.10348596_738621922896410_1444548793208133449_n Jeśli jednak Twoje oczy są zmęczone i nie chcesz męczyć ich czytaniem, możesz posłuchać Cioci Ebi. To nie tylko blogerka, ale i vlogerka :)
  2. Jukkasarasti – to co bardzo lubię, czyli codzienne przemyślenia i opinie, przeplatane pysznymi przepisami. Inaczej ujmując, mama bloguje :)
  3. Kultura-osobista, czyli odskocznia w świat kultury. Blog o osobach kultury i o samej kulturze :) Nigdy tam się nie wypowiadam, bo nigdy nie mam nic do dodania. Jest ciekawie. Na prawdę :)
  4. Pierogowo – blog całkiem nowy, ale wyczuwam potencjał. Polecam szczególnie tym, którzy są miłośnikami pierogów. Tak jak ja. W dzieciństwie jadłam ich 36! Dlatego myślę, że ten blog ma szanse być moim ulubionym.
  5. Lifestylepositive – czyli świat widziany oczami kobiet. Dokładniej Mariolki i Dominiki.cropped-profilowe1 Lekki, miły blog, który uświadamia nam, że nie jesteśmy sami, gdy mówimy np. „od jutra się odchudzam” ;)
  6. Oczy tej Małej – oryginalny pomysł na bloga. Otóż, „ta Mała” publikuje zasłyszane przez przypadek rozmowy obcych ludzi lub własne „small talk” z nieznajomymi. Notki zazwyczaj są krótkie, ale skłaniają do refleksji :)
  7. logo_najmniejszeMarilabo – blog o świadomym życiu. Uwielbiam! Jest śliczny, przyjemny, schludny i przede wszystkim świetnie pisany! Muszę Wam zdradzić, że autorka bardzo pomogła mi w założeniu mojego bloga. Jej notki przekazują ogrom wiedzy, ale nie tylko w kwestiach prowadzenia bloga. Możemy przeczytać tam o realizowaniu marzeń, relaksie czy tym jak spakować walizkę na weekend :)
  8. Inspiracje w moim mieszkaniu – jeden z lepszych blogów o wnętrzach. Bardzo mi się przydaje podczas remontów :)
  9. OHMFH –  Wszystko dla tych, którzyBez nazwy 3 pragną się rozwijać. Czysto, ładnie, przestronnie – tak jak lubię. Polecam!
  10. Notes Matki – matką nie jestem, ale dzieci uwielbiam. Dlatego ten blog tak mi się podoba :)
  11. Wredna Zouza – o polityce, którą bardzo lubię, którą się interesuję, jednak wiem jakie budzi kontrowersje, dlatego nie poruszam tego tematu u siebie. Nie jestem tak odważna jak Zouza ;)

    Moje pytania

1. Podróż marzeń to …?

2. Jakie są zalety prowadzenia bloga?

3. Jaką książkę byś mi poleciła?

4. Najpiękniejsze miejsce na ziemi w którym byłaś, to…?

5. Jezioro, morze czy góry?

6. Podziel się marzeniem, które udało Ci się spełnić :)

7. Której czynności nie znosisz robić?

8. Księgarnia, antykwariat czy biblioteka? Czyli, wolisz kupować nowe książki, kupować używane książki czy nie kupować i wypożyczać? :)

9.  Jeśli paliłby Ci się dom i mogłabyś wziąć (i ocalić) z niego jedną rzecz, co by to było?

10. Polak, którego podziwiasz?

11. Nieśmiertelność czy nieskończone bogactwo, co byś wybrała?


Liebster Blog Award wymaga 11 nominacji innych blogów, dlatego w poszukiwaniu moich nominacji wyruszyłam w zakątki internetu i znalazłam niektóre perełki, które mam zamiar śledzić. Niektóre nominowane blogi śledzę od wczoraj, niektóre trochę dłużej. Przecież dopiero jako bloger się rozkręcam, więc cieszę się, że zostałam „zmuszona” do poszukiwania nowych, mniej znanych blogerów. Zazwyczaj czytuję tych, którzy cieszą się wielką popularnością, a przecież akcja dotyczy tych, którzy są niedostrzegani (a powinni!) :)

Akcja Liebster Blog Award zainspirowała mnie do wprowadzenia nowej kategorii na blogu. Będzie to dział poświęcony blogom, które lubię i czytam. Jest ich wiele. Co prawda, blogerzy których czytam regularnie, nie cierpią na brak czytelników, ale dlaczego mam się nimi z Wami nie podzielić?

Dziękuję Papudze z USA! Jej blog nominowałabym również, ale podobno nie wolno nominować tego, który nominował Ciebie :P Tak czy siak, zapraszam wszystkich czytających w internetowe progi Papugi, wystarczy kliknąć tu lub szukać ukrytych linków z jej blogiem w notce. (PODPOWIEDŹ: znajdują się tam gdzie o Niej wspominam) Na prawdę warto wpaść tam z odwiedzinami :)

Przepraszam za brak ładu, ale komputer mi się przegrzewa i każde pisane słowo w tej notce jest pisane z wielkim stresem :P

Pozdrawiam blogerzy! :)

17 thoughts on “Liebster Blog Award, czyli kopnął mnie zaszczyt!:)

  1. Zostałam ostatnio nominowana :) nie doszłam jeszcze do wpisu bo blog sie przeprowadza na .pl . Ale kochana jak Ty znalazłaś pierogowo 😀to mój drugi blog tylko o pierogach, a powstał zeby co 2 dni nie dodawać wpisów o pierogach na poprostugotuje😀

    Polubione przez 1 osoba

  2. tak na szybko, bo zupę muszę gotować, zbliżające odpowiedzi :) Myślałam, że będziesz chciała ukryć fakt, że pierwsze co robisz po otwarciu oczu to sprawdzanie komórki ;) Ja też z przecinkami mam czasem problem… mimo, że nie powinnam ;) A co do sąsiada… wiedziałam, że z takiego pytania można czegoś ciekawe się dowiedzieć ;) Muszę zmykać. Dziecko nade mną stoi. Przejrzę Twoje propozycje później i daję znać kogo zabieram do siebie.

    Polubione przez 1 osoba

      • są wśród nich takie, które znam. Są też takie, które ze względu na nieprzystępność graficzną dla moich oczu lub za duże lanie wody: zostawiam; są też takie, które zabieram do siebie. Są to: 1. Kultura Osobista, (po przeczytaniu zaledwie dwóch postów, egzamin zaliczony, mimo,że autor lubi długie teksty, których ja zwykle nie mam czasu czytać ). 2. Oczy tej małej (za sam pomysł oraz za to, że jest w zgodzie z moim zamiłowaniem do dobrego zmysłu obserwacji). Gdyby autorka skróciła formę, dopracowując jednocześnie formę cytatu oraz dodała miejsce, godz. zasłyszanego tekstu, byłoby idealnie ;)

        Polubione przez 1 osoba

      • Tylko ze wzgledu na to, ze pisze albo dla studentow albo porady dla mlodych matek I kobiet w ciazy. Jednym slowem nie jestem w jej targecie. Jako matka 2 dzieci w niektorych tematach czuje sie wystarczajaco doinformowana a po drugie staram sie nie czytac o dzieciach w swoim czasie wolnym od dzieci 😉 ogolnie fajny blog, w ktorego autorka inwestuje, co widac choc po szablonie na chwile obecna jednak nie na moja glowe 😉

        Polubione przez 1 osoba

  3. Ja bardzo dziękuję za nominację i – jak to miało już miejsce kiedyś – z przykrością muszę odmówić. Nie czytuję zbyt wielu blogów, a te, które czytuję nie są na ogół zainteresowane takimi nominacjami, więc nie miałabym kogo nominować. Tak więc czuje się zaszczycona, bardzo mi miło ale jednak podziękuję.
    Oczywiście, jeśli interesują Cię moje odpowiedzi na postawione pytania, to mogę ich udzielić tu, w komentarzach.

    Polubione przez 1 osoba

    • Ja czytam blogi, ale te które nie kwalifikują się do nominacji tu, bo mają dużo czytelników. Dlatego żeby wywiązać się z zadania, zaczęłam szukać nowych blogów i nadrabiać je (czytając kilka notek pod rzad). Akurat miałam „chwilkę” czasu, hehehe
      Pytania to tylko forma „zabawy”, więc wybór pozostawiam pytanym :)
      Pozdrawiam gorąco i czekam na nowe notki! :)

      Polubienie

  4. Dzięki za nominację :)
    Nie wiem gdzie i jak mnie znalazłaś(?), ale podejmę wyzwanie, chociaż już kiedyś bawiłam się w Liebster Blog Award na poprzednim swoim blogu :)
    No i zapraszam do siebie ;)

    Polubione przez 1 osoba

  5. Pingback: Kopnął mnie zaszczyt drugi raz – Liebster Blog Award :) | chmurykultury

Skomentuj

