Kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo

Jedni nie wierzą w pokój na świecie, inni w Boga, jeszcze inni w sprawiedliwość, w UFO i we wróżbitę Macieja. W co ja nie wierzę?
Hmm, trochę się tego znajdzie ;)

1. Zamach na WTC.
Nie wierzę, że była to sprawa terrorystów. Zbyt dużo „wpadek” ukazało się w tej kwestii. Jest to największa propaganda naszych czasów, na miarę Hitlera i jego ruskich kolegów. Terroryzm został wymyślony (w tym przypadku) po to, aby bezkarnie móc okradać inny kraj z ropy i innych zasobów. Na wojnach się zarabia, ale jak to zrobić żeby lud nie wyszedł na ulicę? Wystarczy stworzyć scenariusz. Dobry scenariusz ;)

2. Samobójstwo Leppera
Nie wierzę i już. To chyba oczywiste, że był bardzo niewygodny? :>

3. Smoleńsk
Zamach/wypadek w którym zginęli ważni ludzie kraju, a który do dzisiaj nie doczekał się finału. Skala propagandy jest w tym wypadku tak wielka, że Polacy nie chcą znać prawdy. Są zmęczeni Smoleńskiem. Jednak to zmęczenie stworzone jest przez polityków, wykreowane przez media. Manipulacja to silna broń. I jeszcze stworzenie opinii, że jeśli ktoś wspomina o Smoleńsku jest wariatem – mistrzostwo! Osobiście, jest mi ciężko uwierzyć w wersję wypadku z brzozą w tle.. z drugiej strony teoria zamachu czasami wydaje się być przesadzona.

4. Brak leku na raka
To jest niemożliwe. Mamy hotele obsługiwane przez robotów, a leków nie mamy? Leki na raka są, ale ujawnienie ich nie opłaca się wielkim, wypchanym kasą koncernom farmaceutycznym. Na tym świecie rządzi pieniądz i niestety brak ujawnienia leku na raka jest tego koronnym przykładem. A ile było takich, którzy uważali, że lek znaleźli i później popełniali samobójstwa? Strach pomyśleć.
Populacja rośnie w górę, trzeba to jakoś przystopować. Rak jest świetną metodą.

Teorie spiskowe są wyśmiewane. Zupełnie nie wiem dlaczego? Czy to efekt propagandy? Ja lubię w wolnej chwili usiąść i poczytać inne opinie niż te, które w telewizji są mi przedstawiane. Zawsze czytając teksty, które poruszają tak ciężkie kwestie warto pamiętać o zachowaniu własnego rozsądku i nie wierzyć we wszystko. Jeśli już w coś uwierzymy, zbadajmy temat odpowiednio. W każdym kłamstwie jest ziarenko prawdy.
Poza tym, sama nazwa „teoria spiskowa” brzmi źle. Ja nie spiskuję, ja po prostu nie wierzę w brak leku na raka czy WTC.

A Wy w co nie wierzycie? Albo, w które „teorie spiskowe” wierzycie? :>

9 thoughts on “Kłamstwo, kłamstwo, kłamstwo

  1. Ja wierzę w efekt jo-jo. Dlatego się nie odchudzam i moja (nad)waga utrzymuje się od kilkunastu lat na tym samym poziomie. Z przerwami na ciąże ;-)

    A w lekarstwo na raka też nie wierzę. Jak ktoś ładnie to ujął: leku na raka być nie może, bo coś takiego jak rak nie istnieje. To tylko zbiorcza nazwa dla różnych chorób. Wszak inaczej leczy się raka krwi inaczej raka mózgu a inaczej wątroby. Niektóre nowotwory są uleczalne, innych nie warto leczyć, bo sekcja zwłok wykazuje, że człowiek z nimi żył i zmarł na coś zupełnie innego, nieświadom, że ma raka. A coś więcej nt. nowotworów będę wiedzieć jak poczytam sobie biografię raka. Acz nie ulega wątpliwości, że koncernom opłaca się leczyć pacjentów, tak, by żyli jak najdłużej, ale jednocześnie tak, by ich nie wyleczyć.

    Polubione przez 1 osoba

  2. Ciekawy wpis, dający dużo do myślenia. Żyjemy niestety w XXI wieku gdzie świat jest totalnie zmanipulowany, a to co usłyszysz np. w telewizji znacząco się różni od tego co zobaczysz w internecie. Komu wierzyć? Trudno powiedzieć.

    Ja osobiście polecam wierzyć… TYLKO I WYŁĄCZNIE W SIEBIE, WE WŁASNE MOŻLIWOŚCI. To w nas jest moc, to my tworzymy swoje życie, nikt inny, tylko i wyłącznie my.

    Równie dobrze możemy się przeprowadzić i mieszkać w Afryce, albo w Stanach – Wystarczy tylko tego chcieć i dążyć do tego, a nie ciągle narzekać, że czegoś niemożna. Nie ma rzeczy niemożliwych, założę się, że za 100-200 lat genetyka pójdzie tak do przodu, że naukowcy wymyślą odrastanie kończyć, a ludzie z wózków wstaną na nogi.

    Może to być teraz S-F, ale pomyślcie, kto 100 lat temu pomyślał, że będzie można dzwonić z Europy do Australii bez żadnego kabla, albo wysłać e-mail na drugi koniec świata w pół sekundy? Tak samo z przeszczepem serca – kiedyś to było NIEMOŻLIWE, dzisiaj takich zabiegów na świecie wykonuje się tysiące.

    Wiecie, że Rockefeller miał 6 przeszczepów serca? W skrócie 6 nowych serc?

    Polubione przez 1 osoba

    • Dokładnie, świat jest tak zmanipulowany, że nam się w głowie nie mieści! Pisząc notkę myślałam o tych wszystkich punktach, które wymieniłam i byłam przerażona i zestresowana. Wczoraj, miałam chwilę na relaks i gdy leżałam obok ukochanego zaczęłam myśleć, a co mnie WTC obchodzi? Jestem teraz tu gdzie te problemy nie mają znaczenia.
      Najważniejsze jest więc, aby wypośrodkować nasze opinie. Aby sumę internetu I telewizji podzielić na pół :) No i najważniejsze jest to aby myśleć swoim mózgiem, a nie mózgiem dziennikarza :)

      O 6 sercach nie wiedziałam…niesamowite!

      Lubię to

Skomentuj

