Martyna – cud dziewczyna

W Internecie „hejt” wylewa się z każdej strony. Dlatego ja, w dzisiejszej notce nie zamierzam nawet poruszać tej okropnej kwestii.

Skupmy się na czymś miłym, bo czy przypadkiem nie dobrem zło się zwycięża? :)

Jest na świecie Martyna. Zawsze wiedziałam, że to cud dziewczyna. Dzięki niej mogłam zwiedzać różne zakątki świata, nie wstając z kanapy. Oczywiście,  gdybym mogła wyruszyć z nią w zakątki świata to wstałabym z mojego wygodnego legowiska i wyruszyła..

Jednak nie mogę. Dlatego, że jestem biednym obywatelem świata i po prostu na podróże do Azji czy Afryki, mnie nie stać. Muszę zadowolić się Europą, która też jest niezwykła, a w dalszych podróżach wyręcza mnie Martyna.

Dzięki niej poznałam różne kobiety z krańców świata i jedną dziewczynkę z Polski.

Zosia. 9 letni aniołek, który nie boi się marzyć. Jej marzeniem było spotkanie z Martyną i podróż na Bora – Bora. Dziewczynka jest chora, dlatego fundacja „Mam Marzenie” pomogła jej w spotkaniu się ze swoją idolką. Jak sama dziewczynka mówi – to był najlepszy dzień jej życia. Gdy tylko wyzdrowieje, będzie spełniała dalej swoje marzenia.

Jednak nie będę opisywała spotkania Zosi z Martyną. Jej historię możecie poznać tu. Skupmy się na dobrych uczynkach :)

Nie ma osoby na świecie, której marzeniem byłoby się ze mną spotkać. A szkoda, bo chciałabym spełnić kogoś marzenia. Jednak, wspomniana przeze mnie Zosia, ucieszy się, gdy dostanie pocztówki od nas z wakacji. Dlatego, jeśli chociaż w taki sposób mogę kogoś uszczęśliwić to to zrobię. Wyślę jej nawet kilka! :)

Nieśmy uśmiech innym. To tak mało kosztuje! W tym przypadku za radość i uśmiech, będzie odpowiedzialna jedna pocztówka i kilka ciepłych słów. Chociaż w minimalnej części, mogę być Martyną. Czy to nie cudowne? :)
Jeśli chcecie sprawić radość Zosi to kartki wysyłajcie na adres redakcji National Geographic ul. Młynarska 15, 02-674 Warszawa

Skomentuj

