Witaj, półko z marzeniami.

Założenie bloga wymagało ode mnie zarwania wielu nocy. Nie byłam pewna co do idei, jednak za namową kilku znajomych zdecydowałam się. Niesamowite, że garstka ludzi potrafi przywrócić wiarę w siebie.

Oprócz znajomych, do założenia bloga pchnęły mnie, przede wszystkim, myśli pod prysznicem (tam wpadam na najlepsze pomysły!) oraz to, że moim marzeniem jest piękne pisanie. Od dziecka marzyłam o tym! Jak trenować pisanie, jak nie przez bloga?

Obok pięknego pisania, na półce marzeń stoi od lat „podróżowanie”. Choć to drugie jest droższe w realizacji to lepiej mi wychodzi. Dlatego ku wprowadzeniu równowagi na mojej półce marzeń, założyłam bloga! :)

Będę opisywała tutaj swoje wrażenia na temat filmów, książek, podróży i ludzi z tych właśnie światów. Mam nadzieję, że pomożecie mi, bo bez Was nie dam rady.

A Wy, jakie macie marzenia?

Do dzieła! :)

11 thoughts on “Witaj, półko z marzeniami.

    • Mi póki co, udało się w życiu kredyty ominąć, ale na pewno jeszcze po nie sięgnę. Z tego, co na Twoim blogu wyczytałam to jedno z moich marzeń masz spełnione – wizyta w Nowym Jorku. Nawet jeśli przereklamowany to bardzo bym chciała tam być :)

      Lubię to

  1. Znaleźć źródło dochodów, które:
    a) nie będzie pracą w wyznaczonych godzinach
    b) nie będzie rentą inwalidzką ani żadną inną.
    Tak, o tym drugim musiałam wspomnieć, bo życie i książki uczą, że marzenia należy formułować bardzo precyzyjne, gdyż mają skłonność spełniania się wedle tego, co chcemy, tylko wedle tego, jak formułujemy myśli.

    Przejrzałam cały blog, przeczytałam – większość i już wiem, że go lubię. Więc pisz, pisz, pisz i czerp z tego radość.

    Lubię to

    • Bardzo trafne spostrzeżenie. Bardzo dziękuję za zwrócenie mojej uwagi ku formuowaniu życzeń precyzyjnie. Co prawda, jeszcze żadne z moich marzeń i życzeń nie spełniło się nie tak jakbym chciała, ale to bardzo cenna uwaga.

      Dziękuję również za miłe słowa, takie dodają wiary. Blogowanie wciąga, więc pisać będę :) Twój komentarz bardzo miło zakończył mój dzień :)
      Powodzenia w spełnianiu marzeń :)

      Lubię to

  2. Pingback: Dzieci z Francji | chmurykultury

Skomentuj

